[Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Leden 22 15:16:54 CET 2019

Dobrý deň, no ak na tej hláške dáte tabulátor, malo by tam byť niečo ako
už sa viac nepýtať. Dropbox toto robí po pripojení diskov, mobilov a
všetkého, čo by mohlo obsahovať fotky a videá a chce to na drop
kopírovať a zálohovať. Dá sa to vypnúť. Š Kiss

Dňa 22. 1. 2019 o 14:59 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):