[Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Leden 22 14:59:57 CET 2019

Dobré odpoledne na konferenci.

Chtěl bych se zeptat na následující problém.

Včera jsem si na tomto počítači úspěšně rozjel dropbox a jsem za to moc rád.

Když ale připojím k pc svůj ext disk, vyběhne mi od dropboxu oznámení ve
smysu jako že dropbox finding a new photos and videos a hláška dropbox
couldnt bhotos and videos on radar, chyba to asi nebude, ale chtěl bych
vědět jak můžu tohle oznámení zrušit, aby při dalším připojení ext disku k
pc tahle hláška z dropboxu už nevybíhala.

Při prvním připojení ext disku včera, jsem měl na pc možnost nastavit aby ta
hláška se po druhé nezobrazovala, ale já dal jen cancel, ale nezaškrtnul
jsem možnost dont ask me again a teď už tam ta hláška vybíhá jen jako
oznámení.

Jak říkám, chyba to asi není, ale chtěl bych tu hlášku zrušit, aby
nevybíhala při každém připojení toho ext disku k pc.

Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den.

Ps. Na pc je win 10 64 bit a odečítač nvda.

Radek Štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz