[Fanda] Záchrana dat

Konečný Josef (UNP-PIB) Josef.Konecny na polymer.cz
Úterý Leden 22 14:10:21 CET 2019

"...Historii disket si můžete připomenout třeba zde..."

* A historii Eureky zase tady:

http://tmf.blindfriendly.cz/

Ale už nad ní zatlačte slzu. Moderní pomůcky mají taky něco do sebe. :) (úsměv)

Pepa

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Miloš Šmíd
Sent: Tuesday, January 22, 2019 1:28 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Záchrana dat

Já Eureku neměl, ale diskety měly posouvací zamykání - byla nebo nebyla dírka. Disketa se tak dala zamknout proti zápisu. U těch 1,2 se to ale opravdu muselo přelepovat.
Už se mi to vybavuje HD a DD. Té tenké 1,2 MB se říkalo floppy a to, do čeho se strkala, tedy té mechanice se říkalo flopačka.
Historii disket si můžete připomenout třeba zde http://cukr.steadynet.org/data/marv/mladi/data/Floppy_info_plus.html .
Miloš