[Fanda] Záchrana dat

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Leden 22 14:08:54 CET 2019

A ještě si už nevzpomínám - Eureka měla operační systém už v sobě a nebo se
tam musel při spuštění nejdřív přes disketu nahrát? Trochu se mi to plete s
Metysem od pana Halouska a Koče z Mety, do kterýho se to vždycky muselo
nahrávat z kazety, ale jeli jsme s tím až na veletrh do Moskvy. Mirek
Svoboda ukazoval Metyse a já první meťáckou televizní lupu - prompt přes
celou obrazovku, zmenšiot se to nedalo, nějaký zázračným příkazem se
spustilo čtení textu ....

út 22. 1. 2019 v 13:34 odesílatel Miroslav Lacina <