[Fanda] Záchrana dat

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Leden 22 13:28:08 CET 2019

Já Eureku neměl, ale diskety měly posouvací zamykání - byla nebo nebyla
dírka. Disketa se tak dala zamknout proti zápisu. U těch 1,2 se to ale
opravdu muselo přelepovat.
Už se mi to vybavuje HD a DD. Té tenké 1,2 MB se říkalo floppy a to, do
čeho se strkala, tedy té mechanice se říkalo flopačka.
Historii disket si můžete připomenout třeba zde
http://cukr.steadynet.org/data/marv/mladi/data/Floppy_info_plus.html .
Miloš