[Fanda] Spotify

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Leden 22 12:33:15 CET 2019

Zkoušel jsem stáhnout program ze Zdeňkova odkazu. Taktéž jsem zkusil
"zapomenuté heslo" k mailu, ke kterému jsem chtěl Spotifi registrovat. I
když Spotifi ten mail neznal, po opětovné registraci už vše proběhlo. Takže
pořád nevyspytatelné chování, ale fakt už se tato aplikace dá rozumně
použít.

Všem dík a Jindrovi též - no kdybys to převyprávěl slovo od slova, tak by to
bylo lepší, ale při Tvé pracovní vytíženosti je lépe citovat již napsané.
Takže v pohodě.

P.P.
----- Original Message -----
From: "zdeněk Drahoňovský" <drahonovskyz na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2019 9:08 AM
Subject: Re: [Fanda] Spotify

Dobrý den. Mě se víc než webová aplikace osvědčila aplikace která se dá
stáhnout za pomocí stránky www.ninite.com ten článeček na téčku jsem zatím
ještě ne četl takže nevím jestli se tam otéto možnosti taky psala nebo ne.
NVDA je tato aplikace celkem slušně ovladatelná jaws nemám. Zdeněk a tam si
zaškrtnete ve skupině programů které chcete stáhnout a nainstalovat spotify.
Ten se pak nainstaluje a jeví se mi to lepší než ta webová aplikace.

Odesláno z iPhonu