[Fanda] Spotify

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Úterý Leden 22 10:28:57 CET 2019

Zdravím,

já jsem to zkoušela jak z webu spustit, tak to stáhnout a pak spustit. Nešlo ani jedno, proto jsem se zeptala.

O stránce
www.ninite.com
se v Téčku nepsalo, vyzkouším.

Děkuji za odpovědi.

Petra Urbanová

Od: Martin Klein

Dobrý den.

Je rozdíl pokud se soubor exe stáhne a uloží na disk a až pak se spustí,
nebo se rovnou spustí při stahování, tedy když se potvrdí odkaz Download a z
nabízené možnosti na liště se potvrdí Spustit.

V prvním případě se u mne rovněž nic neděje, ale ve druhém se to chová tak,
jak bylo v Téčku popsáno.

Jsem na Win 7, 32bit

S pozdravem

Martin