[Fanda] Spotify

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Leden 22 09:41:48 CET 2019

Mně nejde potvrdit registrace, popis u těch dvou zaškrtávacích polí
neodpovídá jak je v článku popisované. Cituji:

 (první zaškrtnutí)
Sdílet mé údaje o registraci s poskytovateli obsahu Spotify pro marketingové
účely. Měj na paměti, že tvé údaje mohou být v souladu s našimi Zásadami
ochrany osobních údajů přeneseny do země mimo EHP.

(druhé zaškrtnutí)
Potvrď prosím, že nejsi robot.
Kliknutím na možnost Zaregistrovat se vyjadřujete svůj souhlas s podmínkami
užívání služby Spotify.

Chcete-li se dozvědět více o tom, jak společnost Spotify shromažďuje,
používá a chrání vaše osobní údaje, přečtěte si Zásady ochrany osobních
údajů společnosti Spotify.

(tady nejde potvrdit)
REGISTRACE

Už máš účet? Přihlas se