[Fanda] Spotify

zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Úterý Leden 22 09:08:36 CET 2019

Dobrý den. Mě se víc než webová aplikace osvědčila aplikace která se dá stáhnout za pomocí stránky www.ninite.com ten článeček na téčku jsem zatím ještě ne četl takže nevím jestli se tam otéto možnosti taky psala nebo ne. NVDA je tato aplikace celkem slušně ovladatelná jaws nemám. Zdeněk a tam si zaškrtnete ve skupině programů které chcete stáhnout a nainstalovat spotify. Ten se pak nainstaluje a jeví se mi to lepší než ta webová aplikace.

Odesláno z iPhonu