[Fanda] Záchrana dat

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pondělí Leden 21 22:39:04 CET 2019

Dobrý den,
zálohovat to platí o počítačích především, ale já těch disket na Eureku
nemám tolik, bývala bych si to udělala třeba na dvě. Ale řekla bych, že
diskety jsou choulostivější než hard disky.
Proč tedy jsou firky, které si nechávají za záchranu dat platit a dělají to,
když si to mohou lidi zálohovat sami?
Jarka

----- Original Message -----
From: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, January 21, 2019 10:25 PM
Subject: Re: [Fanda] Záchrana dat

Dobrý den.

> Vy jste někdo záchranu dat dělali
Ano, a to zálohovat, zálohovat a zase zálohovat.
Na externí hard disk nebo v domácnosti s více zařízeními (tj. nejen PC), kde
to má význam, k tomu může sloužit v nějakém smyslu i NAS (podle nastavení a
způsobu používání).
Nechci to tvrdit bezpečně, ale pokud havaruje hard disk, jsou (byly?) nějaké
firmy, které mají možnost ta data z disků dostat. Ale jistý si nejsem.
V rychlosti jsem vygoogloval např. následující, ale zda je to aktuální
nevím.
Záchrana dat z mechanicky poškozeného média
http://www.abax.cz/cz/zachrana-dat-z-mechanicky-poskozeneho-media/
(http://www.abax.cz/cz/zachrana-dat-z-mechanicky-poskozeneho-media/)
Zdravím
Martin