[Fanda] dopadlo to dobře, malý problém však mám

Pondělí Leden 21 21:24:16 CET 2019

Čo sa týka diskiet pre Eureku, kúpte akékoľvek diskety, nemusíte ani nič
prelepovať, Eureka to aj tak nepozná. Hoc sa v manuále píše, že sa
nemajú používať diskety s dvojnásobnou hustotou, iné aj tak dnes
nezoženiete, takže smelo na formátovanie. Prelepiť disketu budete musieť
len ak ju budete chcieť nejako použiť v disketovej mechanike počítača,
lebo táto už diskety s vyššou kapacitou detekuje a pri neprelepenom
okienku by disketu pre Eureku úplne odmietla. Ale to prekopírovanie vám
aj tak nebude fungovať, ak vám adresár disku vyhadzuje chybu s vadným
diskom, to isté vám urobia pravdepodobne aj diskové funkcie.