[Fanda] dopadlo to dobře, malý problém však mám

Pondělí Leden 21 12:37:10 CET 2019

Ešte by bolo možné ak máte nejaký počítač s disketovou jednotkou
prelepiť okienko na diskete, aby si disketovka myslela, že ide o 720 kb
disketu a skúsiť ju prečítať v počítači napr. programom Edisk, lenže
chcelo by to rozbehať počítač v čistom dose, alebo mať niečo staršie, čo
by behalo do win98 a to asi pre menej skúseného používateľa nebude
celkom ľahké.