[Fanda] rychlost startovania pocitaca

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Leden 21 12:33:45 CET 2019

Tak v prvom rade, NVDA video driver nemá. Takže aj keby ho človek chcel
používať s NVDA, tak nemôže. NVDA má displayModel, čo je úplne iná
záležitosť.

Čo sa prístupnosti softu týka, tak video driver pomáhal v situáciách,
kde zvýraznená položka bola tvorená jednoduchým vysvieteným textom. Ak
dáta boli viac štruktúrované, napr. tvorili nejaký strom, tak tam to už
bolo horšie.

Druhý prípad kde pomáhal boli rôzne textové editory, ak ale používali
štandardný kurzor, aj keď si spomínam, že JAWSino bol schopný v
niektorých prípadoch neštandardný kurzor nejak heuristicky detekovať.

Dňa 21.01.2019 o 9:08 JohnyKrekan napísal(a):