[Fanda] rychlost startovania pocitaca

JohnyKrekan krekan na johnykrekan.com
Pondělí Leden 21 09:08:48 CET 2019

Ahojte, chcel by som sa opytat ci niekto robil testy o kolko pomalsie sa spusta PC ked je tam od niektoreho screenreaderu (skusal som JAWS , winmonitor...) nainstalovany videodriver.
Po odinstalovani tychto videodriverov je PC znacne "sviezejsie":-).
Na beznu pracu (NVDA) som zatial videodriver nepotreboval (OCR co je ku NVDA + obj navigacia mi stacila). Kedysi davno bol potrebny videodriver este pre wintalker pod win xp aby cital napr total commander alebo aplikaciu diskbase (velmi pekny databazovy program pouzivam ho na tvorbu databaz obsahu zaloznych diskov), ktory nie je tak pohodlne pod novsimi os pristupny pomocou NVDA, pricom by byt mohol (pod wtalkerom pod xp pristupny je iba ak je nainstalovany videodriver).
Otazka: kto z vas pouziva video driver ku prebojovaniu sa k ovladaniu menej pristupnych aplikacii? Pri akych problemoch vam najviac pomaha?
Vdaka za info
Jano Krekan