[Fanda] problém so zobrazením

Pondělí Leden 21 08:51:23 CET 2019

1. nehµadal by som v lokálnom disku c, to je tvoj vlastný disk v pc, ale
v Tento počítač.

2. Ak tam ikonu telefónu nájdeą, ale po rozkliknutí bude priečinok

3. Ak tam ani nie je telefón vidie», otvor si na ňom notifikačnú liątu
gestom doprava a dole, tam budeą ma» niečo v ątýle mód pripojenia usb,
to odklikni a zo zoznamu vyber mtp.

R.K.

Dňa 20. 1. 2019 o 21:30 Magdaléna Javorová napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda