[Fanda] dopadlo to dobře, malý problém však mám

Konečný Josef (UNP-PIB) Josef.Konecny na polymer.cz
Pondělí Leden 21 07:14:15 CET 2019

Dobré ráno,

"... dala by se nějak vyčistit, nebo něco jiného s ní provést?..."
* Zkuste ji přeformátovat. Pokud nezabere ani to, tak ji můžete nějak šetrně pohřbít, nebo si ji schovat jako ukázku historického paměťového média pro vnoučata. :)

Přeji všem pěkný den.

Pepa

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jaroslava Dvořáková
Sent: Sunday, January 20, 2019 10:11 PM
To: Konference
Subject: [Fanda] dopadlo to dobře, malý problém však mám

                    Dobrý den,
s radostí píšu, že pan Koč mi Eureku opravil, vyměnil mi klávesnici, dal původní adapter, já jsem tam baterku chtěla, jakmile se vybije, vše zapomene. Mám však problém - vadná disketa s hudbou - Eureka řekne vadný disk a dál mě nepustí. Prosím, dala by se nějak vyčistit, nebo něco jiného s ní provést? Přítel říká, ž ne. Jinak další diskety vadné nejsou, tak jsem moc ráda, že to vše vydrželo tak dlouhou dobu. Mám moc velkou radost.
Jarka