[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Leden 19 14:46:23 CET 2019

Dobrý deň, no ono sa to slovo fyzicky nerozdelí. Máte slovo nerozuměl a
Notepad ho skutočne zobrazí tak, ako ste napísal, ale ako náhle
začiarknete Zalamovať riadky, tak je to už v poriadku. Ak súbor uložíte,
tak to rozdelenie tam nie je. Je to len vec zobrazenia, ak súbor
otvoríte v inom programe, je to zasa ok. Takže áno, je to kozmetická
nepríjemnosť, ale verím, že bude opravená a určite si nemyslím, že by
kvôli tomu padli digitálne knižnice. Asi nie všetci tvorcovia
digitálnych kníh robia v Notepade a ak aj niekto v Notepade nejaký text
vytvorí, tak ten text v zásade nie je chybový, len ak je tam dlhý
riadok, tak sa čitatelovi objaví so zlým rozdelením, čo pri plynulom
čítaní ani nepostrehne a ak náhodou číta v niečom inom, napr. na mobile
a podobne, tak už vôbec nie. Čiže občas to naštve, ale zase nejaká
katastrofa sa nedeje. Verím, že je to prechodný stav a určite by som
kvôli tomu neodkladal celý update Windowsu.

Š Kiss

Dňa 19. 1. 2019 o 13:30 Jiří Škrába napísal(a):