[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Leden 19 11:53:38 CET 2019

Dobrý deň, no problém je v tom, že tak potom v knižke ťažko niečo
nájdete. Napríklad hľadáte slovo Dvořák, aby ste našli miesta, kde sa o
ňom píše, ale ak je v knižke Dvo-řák, tak nenájdete všetky miesta.

Š Kiss

Dňa 19. 1. 2019 o 11:48 Jaroslava Dvořáková napísal(a):