[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Sobota Leden 19 11:48:33 CET 2019

Pane Škrába,
nechávat slova rozdělená, jak to v knížkách je a nechávat i obrázky.
www.spvk.cz
to tak mají. Prostě mít knížku tak, jak je v předloze. Nechápu, proč je
tolik odpůrců tohoto čtení, mě to prostě neruší a ve jmenované knihovně asi
taky ne.. Tato knihovna má tři formáty textu, všiml jste si někdy toho?
Jarka

----- Original Message -----
From: "Jiří Škrába" <j.skraba na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, January 19, 2019 11:03 AM
Subject: Re: [Fanda]Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Zdravím,

nečetl jsem vše, ale jak si pročítám některé přízpěvky, tak zjišťuju, že
naše knihovny budou mít problém, až skenovači najedou na win 1809.
Nedokážu si představit, jak digitalizátor krom chyb, hledá a spojuje špatně
rozdělené slova.

Ptám se těch, kteří už verzi 809 mají.
Když má poznámkový blok zaškrtnuto zalamování řádků problém s automatickým
rozdělování řádků odpadá?

Jiří Škrába