[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Leden 19 11:41:21 CET 2019

No tak som sa mýlil, displayModel niečo vidí. Len to je nanič, NVDA
nevie identifikovať vysvietený text. Ale detekuje ho, cez NVDA+F. Tak
možno mu skúsim troška pomôcť.

Dňa 19.01.2019 o 11:26 Lubos Pintes napísal(a):