[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Sobota Leden 19 11:23:37 CET 2019

Zdravím Jirko.

Dělená slova s pomlčkou dobře vyhledával co by chyby kdysi Word: To jsem
ještě trochu koukal.

Dnes už se sám radši do oprav knih nepouštím.

A ještě k těm textovým editorům.

Mám nainstalovanej na Win10 MyText který je od Štefana a funguje.

Míra.