[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Leden 18 21:55:22 CET 2019

Neviem či to je problém JAWSina, ja som dnes ráno aktualizoval a
Alt+číslo mi funguje, fokusne mi to tú správnu záložku.

Treba si uvedomiť, že nový skype je vlastne webové rozhranie, teda to
vyzerá ako internetová stránka.

Ohľadne JAWSina ale rady dávať nebudem, už veľmi dlho som s ním nerobil.

Dňa 17.01.2019 o 21:46 Jiří Hloch napísal(a):
> [...]
> mysleli, že jsme blázni z Brna, kteří si tak jen hrají, ale když se
> nám nakonec podařilo nahrávku vyrobit, za pomocí akordeonu místo
> varhan, basovou kytaru tak, že jsme to pustili o oktávu výš, nahráli
> na obyčenou šestistrunku a pak to pustili v normální tónině, aby to
> znělo jako basa, no řeknu vám dodnes z toho mám dobrý pocit.
> Takže nezalekněte se nevraživých posudků a pracujte jako doposud k
> zdokonalení vaší výpočetní gramotnosti.
> Já bych se jen závěrem zeptal, jestli by vás nenapadlo, proč mi
> nejnovější verze skypu neumožňuje přejít pomocí alt+1, nebo dva vůbec

>>> 2.Klávesovou zkratkou ALT+2 přejděte na záložku „Kontakty“.
>>> 3.Klávesou TAB přejděte na tlačítko „Nový kontakt“ a to
>>> stiskněteklávesou
>>> MEZERNÍK.
>>> 4.Klávesou TAB přejděte na tlačítko „Najít lidi“ a to stiskněteklávesou
>>> MEZERNÍK.
>>> 5.Napište jméno kontaktu a klávesou TAB přejděte do seznamuvýsledků.

>>> 4.Poté buďto klávesou TAB přejděte na odpovídající tlačítko(„hlasový

>>> 3.Nyní stojíte v editačním poli s titulkem „Zde napište zprávu“, do

>>> 4.Nyní stojíte v editačním poli s titulkem „Zde napište zprávu“, do