[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Leden 18 21:42:48 CET 2019

Ozaj a teraz ma napadlo, ja ešte nemám build 1809. Akú oknovú triedu
používa ten nový Notepad?

Ak inú ako Edit, obávam sa, že tento problém sa objaví všade, kde sa
bude používať normálny Windowsí edit.

Dňa 18.01.2019 o 19:05 Petr Vondrášek napísal(a):