[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Leden 18 21:41:34 CET 2019

Akože Process Explorer je prístupný? Lebo čo som skúšal ale už
dávnejšie, tak s NVDA nebol. Zdá sa mi, že tam mal nejaký strom, ktorý
NVDA nečítal. Má JAWSino nejakú špeci podporu pre Process Explorer?

Dňa 18.01.2019 o 18:59 Rastislav Kiss napísal(a):