[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Pátek Leden 18 19:27:04 CET 2019

Ináč tiež som si vravel, že koho napadlo vŕtať sa zrovna v notepade. XD

Nie že by si nezaslúžil nejaké tie vylepšenia napr. by prišla vhod
podpora pre unixovské zakončovanie riadkov, možnosť skoku na daný riadok
či používanie utf-8 ako predvoleného kódovania.

Ale so zalamovaním problémy neboli, to opravovať nemuseli.

R.K.

Dňa 18. 1. 2019 o 19:05 Petr Vondrášek napísal(a):