[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Leden 18 19:05:40 CET 2019

no a hlásil chybu z notepadem někdo na microsoftí podporu, nebo myslíte,
že to nemá význam? třeba by opravily v nějaké kumulativní aktualizaci i
když moc nechápu, jak tam ta chyba vznikla, oni vydávali do 1809 nějakou
novou verzi toho notepadu? žil sem v domění, že poznámkový blog je ve
všech verzích win 10 stále stejný.

Ale jak říkám, pár let už jej nevyužívám.
Petr Vondrášek