[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Pátek Leden 18 18:41:07 CET 2019

Ja si myslím, že stým notepad.exe to nepôjde, fyzicky tu desiatky nemám,
iba vo virtuálke, ale narazil som nato už keď som chcel niekedy dávno
nahrádzať súbory v sapi rozhraní kôli nefunkčnej Eliške 2.2, bežnými
prostriedkami windows vôbec nedovolí laborovať v systémových súboroch.