[Fanda] problem z aktualizaci win 10 803

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 22:28:24 CET 2019

by sis mohl podat ruce z techniky v microsoftu, poradily mi totéž, ale
zhledem k tomu, jaká kauza o verzi 1809 byla, moc se mi to manuálně
provádět nechce. No pokud nebude jiné řešení, tak to nejspíš později udělám.

Petr Vondrášek