[Fanda] problem z aktualizaci win 10 803

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Leden 18 00:52:00 CET 2019

tak problém vyřešen teď sem asi po desáté dal opakovat a už to proběhlo,
tak by mne zajímalo, zda byl problém na straně serverů microsoftu či kde.
nicméně aktualizace na verzi 1809  mi stále ještě nabídnuta nebyla.

Petr Vondrášek