[Fanda] prosba - ako nastaviť Win10, aby sa dobre ovládal pomocou Nvda

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 23:03:42 CET 2019

Pozdravujem,

určite by som odporúčil preštudovať si dokument na linku nižšie. Je
priamo pre JAWS, ale principiálne všetko platí aj pre NVDA.

http://tyflokabinet.cz/sites/default/files/ke-stazeni/Win-10-jaws.zip

Dňa 17. 1. 2019 o 20:57 |Jindřich Gombos napísal(a):