[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Leden 18 11:30:46 CET 2019

Ahoj,
mám zaškrtnuto zalamování řádku, což se děje podle šířky okna, že ...
zkouším upravovat šířku okna tak, abych ho donutil k tomu, že mi nějaké
slovo rozdělí a nerozdělí - u mě to prostě nedělá.
Mám nastaveno písmo Consolas Normální 14 - nedělá to třeba jen u některých
fontů?
Jak se dá zjistit číslo poslední aktualizace? ale řekl bych, že se mi v
práci PC stále aktualizuje a doma vyzkouším o víkendu. Miloš