[Fanda] prosba - ako nastaviť Win10, aby sa dobre ovládal pomocou Nvda

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Leden 18 10:46:40 CET 2019

Dobrý deň, ja len tak pre poriadok, sme si všetci istí, že sa bavíme o
tej istej verzii? Majme na pamäti, že Skype, ktoré je automaticky vo Win
10 nie je tá verzia 8, o ktorej je tu reč, je to verzia, ktorá má napr.
teraz aktuaálne vo Win 1809 číslo 14.36.0.52. Pred aktualizáciou Windows
to bola tuším nejak verzia 12.

Verzia 8, o ktorej je tu reč, je tá, ktorú ste si sami stiahli a
nainštalovali zo stránky Skype. Obe bežia vo Windows 10, ale nesprávajú
sa rovnako, ovládanie je uplne iné, preto len pre poriadok na toto pozor.

Š Kiss

Dňa 17. 1. 2019 o 20:57 |Jindřich Gombos napísal(a):