[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Leden 18 11:59:27 CET 2019

No tento textový v úvodzovkách editor som nikdy reálne nepoužíval. Ale
prečo by nešlo použiť starší notepad.exe? Čo tak ho premenovať?

Ja používam starý task manager napr. Lebo ten nový je na ... no nebudem
radšej hrubý.

Mám na to nejaký inštalátor, ak to ide s taskmgr.exe, určite by to šlo
aj s notepad.exe.

Dňa 17.01.2019 o 19:40 Michal Jungmann napísal(a):