[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Leden 18 11:37:16 CET 2019

Aha, tak už jsem to zjistil, asi se to naštěstí neaktualizuje - mám built
1803.
A co jako náhradní textový editor Balabolka? a nebo ty různé naše speciální
ViewDia, Elved ... nebo interní prohlížeč txt má také TotalCommander.
Miloš