[Fanda] Pár dotazů k Mirandě NG

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 20:39:16 CET 2019

Zdar.
Nevim, jestli to sem převčírem prošlo, tak zkouším ještě jednou.
Mám tu pár dotazů k Mirandě NG.
Dlouho předlouho jsem používal stařičkou osvětčenou a vymazlenou Mirandu IM, ve který jsem měl jen ICQ a Skype, protože nic víc nepotřebuju. Všecko fungovalo krásně až do 28.12, kdy se kdesi rozhodli, že ICQ prostě zrušej podporu alternativních klientů.
Tak jsem teda pomocí plugin updateru přehrčel IM na NG a to betaverzi, páč ve stabilní ICQ zatím taky nefunguje.
A pár věcí mě v NG štve.
1. V IM jsem měl nastaveny individuální zvuky pro pár kontaktů, když se připojili a odpojili, sloužila mi na to plugina
PersonalizedSoundPlugin.dll.
Bohužel tuhle jsem pro NG nenašel ani nic podobnýho.
Jedinou podobnou jsem našel
XSoundNotify.dll
ale v tý vidim jen možnost vybrat protokol, kontakt a zvuk, ale vůbec netušim, čeho se ten zvuk týká.
Víte někdo, jak tohle v NG udělat?
2. Mám tu tři protokoly. ICQ, Skype a Facebook. Když se dám pomocí zkratky
ctrl 0
offline, tak se mi ICQ i Skype odpojej, ale Facebook nee a nebo se odpojí a hned zas připojí, to si teď nejsem jistej.
Stejně tak, když ho dám offline v menu, za chviličku je zas on.
jde mu to nějak zatrhnout?
3. Pro přístup ke Skypu používám pluginu
SkypeWeb.dll
funguje to, ale vidim tam kontakty i který vim, že aktuálně na Skypu nejsou. Prostě tam vidim několik kontaktů away a z nich někdo je opravdu away a někdo je prostě offline, ale já ho tam vidim a když mu napíšu, tak mu zpráva nedorazí, skončí někde ve vesmíru.
Jde tohle nějak ošéfovat?
Díky za jakoukoliv pomoc.
Zlatá IM! :)
Tom