[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Čtvrtek Leden 17 20:33:47 CET 2019

ponúkol som hneď 2 riešenia, navrhujem ich vyskúšať, nepísal som ich pre
srandu.

Ak vám ide čisto o preskočenie dlhších správ, môžete použiť tabulátor
príp. klávesu b, alebo ten listový spôsob, to funguje rovnako ako v
staršej verzii.

R.K.

Dňa 17. 1. 2019 o 17:48 Tapin napísal(a):
> [...]
> jako na starém Skype po zprávách šipkou nahoru / dolů na jejich začátek
> příp. si zrutinovat např. 3x rychlé stisky šipkou coby skok na začátek vždy
> následující/předchozí zprávy. Tady se musí zprávy lovit šipkami, neexistuje
> žádné tlačítko, které by skákalo na začátek každé zprávy. Takže se člověk
> musí proklikat těmi třemi tlačítky a kliknutelným, aby se vždy dostal na
> efektivní, a je to dost podstatné pro rychlou práci s programem. Jak vidím,
> žádný efektivní workaround, který by skákal vždy na začátek
> předchozí/následující zprávy neexistuje. Stačí 1-2 řádky, žádný esej.

>>> 4. někde jsem tam na položku hledat narazil