[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Čtvrtek Leden 17 19:40:39 CET 2019

Dobré odpoledne,

pokud jste ve Windows 10 po upgradu na poslední verzi 1809
zaznamenali, že Poznámkový blok při zapnuté volbě Zalamování řádků na
konci řádku občas slovo ro
zdělí, což je při poslechu poněkud nepříjemné, pak přijměte uklidnění,
že nejde ani o vadu Vašeho konkrétního počítače (a dokonce ani o vadu
Vašeho odečítače :-).

O programátorech Microsoftu jsem nikdy neměl vysoké mínění, ale že
dokáží pokazit i tak jednoduchou aplikaci jako je Poznámkový blok by
tedy ani mne nenapadlo. :-( Jediným řešením pro tuto chvíli patrně
bude používat jiný textový editor a tiše doufat, že v nějakém příštím
upgradu chlapci z Microsoftu chybu opraví (nikoliv prohlásí za
vlastnost). Použít Poznámkový blok (soubor NOTEPAD.EXE) ze staršího
vydání Windows možné není.

Hezký den.

Michal Jungmann