[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

enduser na atlas.cz enduser na atlas.cz
Čtvrtek Leden 17 13:10:23 CET 2019

... moudré a odborně fundované. Enduser.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Rastislav
Kiss
Sent: Wednesday, January 16, 2019 11:20 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Nikdy ste neuvažovali nad tým, že by problém nemusel byť na strane
Skypu, ale na tej Vašej?

Chápem, keď chce človek za každú cenu niečo skritizovať, tak sa chytí aj
toho najnepatrnejšieho náznaku neželaného správania a príliš nerieši, či
to náhodou nezavinil sám.

Či a nakoľko je takýto postup správny nechám už na každého zvážení.

Každopádne fakty sú fakty, a tie hovoria, nekompromisne, že Skype zvláda
svoju hru na webový prehliadač, ako to nazývate, skutočne dobre, a
zvláda všetky prostriedky prezerania webu, ktoré naše čítače podporujú.

To znamená navigáciu po nadpisoch, políčkach, tlačítkach, odkazoch,
príslušnými skratkami, ktoré sa nijakým spôsobom nelíšia od tých v
prehliadači.

To je tým, že im Skype poskytne html kód aktuálne zobrazenej stránky a
oni sa už potom sami postarajú o to, aby ho používateľovi správne
interpretovali. Z toho vyplýva, že s týmto Skype nemá prakticky nič
spoločné, svoju povinnosť si splnil dodržaním prístupnostných štandardou
html, zvyšok je už čisto na čítačoch obrazovky a tom, ako s nimi
používateľ pracuje.

Ako píšem, všetkým ľuďom, s ktorými som toto preberal, to funguje,
vrátane tých menej technicky zdatných. Ak máte nejaký problém, nech sa
páči, na to tu táto konferencia je, založte vlákno, podrobne popíšte
svoj problém, technické parametre a mi sa Vám pokúsime pomôcť najlepšie,
ako to pôjde.

Ale tým, že budete nový Skype len nenávidieť, to určite nevyriešite. A
môžete mi veriť, toto platí všeobecne. Nenávisť nikdy nič nevyrieši. Vie
len ničiť, a keď aj nie hneď, tak postupom času sa jej obeťou stanete Vy
samy.

R.K.

Dňa 16. 1. 2019 o 22:37 Jindřich Gombos napísal(a):

> No nový skype se chová sice možná jako prohlížeč, ale jako nedokonalý
> prohlížeč.
> V prohlížeči se pohybujeme i po nadpisech a ve formulářích, to skype při
hře
> si na prohlížeč nezvládá.
> Možná to vám mladým připadá geniální, já nový skype nesnáším a díky němu
sem
> silně omezil komunikaci.
> Možná sem tím naplnil vizi mrkvosoftu.
> Jindra.