[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

svope svope na volny.cz
Čtvrtek Leden 17 12:08:28 CET 2019

Zdravím,

1. to čtení zbytečných tlačítek a trojmo příspěvků mne taky prudí a taky
bych se rád dozvěděl jak to snadno číst.
2. Hovor se dá přijmout zkratkou Ctrl+Shift+P jako přijmout
4. někde jsem tam na položku hledat narazil
5. při hovoru jsem při procházení šipkama narazil na tlačítko Přidat ...
Hledal jsem jak dát sdílení obrazovek a narazil jsem i na tohle.

Přes kontextový menu se dá občas něco, ale většinou to co nepotřebuju,
přitom by to bylo mnohem jednodušší místo tlačítek.

Petr Svoboda
From: "Tapin" <tapinek na gmail.com>
Sent: Thursday, January 17, 2019 9:45 AM
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda]Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Zdravím,

1. Ohledně nového Skype, chtěl bych se zeptat a dozvědět, jak se
nejefektivněji a nejrychleji pohybovat v okně po zprávách? Totiž u starého
Skype klasicky šipka nahoru / dolů četla ihned zprávu. Zde v okně musím
přebíhat mezi zprávami přes tlačítko profil uživatele, potom kliknutelné
možnosti reagovat a tlačítko další možnosti. Snažil jsem se postupovat
podle grifu 3x šipkou rychle za sebou tak, abych nemusel přelézat čtením
hlasáku dané tři možnosti mezi každou zprávou, ale někdy je tam toho více
někdy méně, prostě ne vždy zejm. v hromadných chatech se dá přebíhat
rutinně 3x šipkami po zprávách. Dřívější osmičkové verze měly tlačítkové
zprávy resp. šlo se pohybovat béčkem, to v nové verzi není.

2. Dále jak je možné zkratkovou klávesou příjmout hovor? ctrl+e je možné
pouze zavěsit, ale není možné zvednout. Ve starší osmičce to mám dojem šlo,
ale v nejnovější to nejde vůbec.

3. Dále, když si mě někdo přidá do kontaktů, do okna s chatovou konverzací
nemohu vlézt do doby, než si danou osobu potvrdím. Když já přidám, potvrdí
si mě on. Když si přidá on mě, musím to v seznamu kontaktů potvrdit já. Jak
se na to dostanu? Jednou jsem se tam dostal skrz profil, a někde úplně dole
v rámci daného kontaktu, ale teď to absolutně nemůžu najít.

4. Dále, když chci vyvolat určitý kontakt pro chat nebo audio hovor, to je
jedno, dejme tomu Petr Kellner, je nějaká zkratka, která otevře pole, do
kterého napíšu kontakt, a ten se mě najde?

5. Poslední věc, když hlasovou konverzací hovoří dva lidé, je nějaká
zkratka, která otevře seznam kontaktů tak, abych mohl do dialogu přidat
třetí osobu během daného hovoru? Prý je v okně s konverzací nějaké kolečko
přidat další osobu, ale ctrl+f vyhledat daný řetězec jsem ho nenašel,
zřejmě je to psané graficky. Zatím musím dialog ctrl+e zavěsit, a ctrl+g
vytvořit skupinu s potřebnými osobami, a to pak vytočit všechny najednou.
Ale nedokážu přijít na to, jak přidat třetího člověka během probíhajícího
hovoru dvou lidí.

Děkuji mnohokrát
Vítek SVCS