[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Leden 17 08:44:53 CET 2019

Dobrý den.

Samozřejmě, že pohyby šipkami a tabulátorem mi jdou.
Mně šlo o to, že v poli, kam píšu chat, si po sobě nemohu nic přečíst, přitom v editačních polích na internetu nemám žádný problém.
A zkratky, jako c, e, h, tak ty mi ve skype nefungují.
Toť celý problém.
Kritizovat jsem nechtěla, věřím, že se do toho dostanu.
Skype používám pouze na chatování, o hovory a jak s nimi, o to mi vůbec nejde.
U mobilu mám neomezený tarif do všech sítí a je mi milejší mluvit na mobilu.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Rastislav Kiss

Zdravím,

nie, tu, a ani u nikoho, koho poznám podobné problémy nenastali. Pravda,
nikto nepoužíval takú staručkú verziu Jawsu, ale pochybujem, že by to
bolo tým.

Prirodzene, je ťažké povedať, v čom presne je problém keď nevieme, čo na
pc presne robíte, toto vyzerá byť problém prístupu. Ako som už písal,
Skype je ponovom ako webový prehliadač. To znamená, že by ste sa mali
vedieť v ňom pohybovať šípkami nahor a nadol, vľavo a vpravo, presne
tak, ako to robíte na webovej stránke. Funguje Vám to?

R.K.

Dňa 16. 1. 2019 o 21:56 Petra Urbanová napísal(a):