[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Čtvrtek Leden 17 08:33:11 CET 2019

Problém nieje v tom, že by sa nový Skype nedal ovládať či naučiť. Skôr
sa mi nepáči, že nastáva doba, keď nás Microsoft doslova núti na jeho
nové a nové nápady. Nejedná sa len o Skype, hoc nebude to asi problém
len pár v úvodzovkách staromódnych slepcov, keď muselo byť ukončenie
sedmičky odložené už dva či tri razy od termínu, ktorý MS ohlásil. A
stále je to nedorobené, Ak sa nebudú užívatelia brániť, čo príde raz? Čo
ak o 5 10 rokov si už do Windowsu nenainštalujeme iné ako certifikované
aplikácie niekym? Samozrejme všetko pre našu bezpečnosť, lebo nemôžeme
predsa chcieť, aby bol vyvíjaný operačný systém s tým, že si tam spustí
hoc kto hoc čo. Teraz možno trocha preháňam, ale spomeňte si na
situáciu, keď ZoomText10 nejde nainštalovať od niektorej verzie
windows10, akým právom, prečo sa operačný systém, ktorý by mal byť len
sprostredkovateľom medzi počítačom a aplikáciou stará, čo si tam chcem
spustiť? Prečo si nemôžem sám určiť, či stojím o napríklad aktualizácie?
Dalo by sa písať veľa, ale kto chce, pochopí. V každom prípade deň keď
MS kúpil Skype bol určite veľmi nešťastný, rovnako ako Nokiu.

Dňa 17. 1. 2019 8:17 |Jindřich Gombos  wrote / napísal(a):
> [...]
> Nenápadně, ale velmi cílevědomě zde neustále ponižuješ každého, komu na
> počítači něco nejde.
> A do toho, jestli někdo bude používat nastavené okno či ne, do toho ti
> nic není. Když to někdo používá tak je to jeho věc, já osobně si to
> zkusím přepnout taky. Já osobně na internetu na webech problémy nemám,
> ale nový skype mi prostě nepřirostl k srdci.
> Nemám čas stále sedět přilepený u počítače a zabývat se něčím, co k
> životu až tak nepotřebuju. Počítač používám hlavně v práci jako dobrou
> pomůcku a nějaký skype mi může trhnout nohoou. Až budu mít čas, tak se

>>> 2.Klávesovou zkratkou ALT+2 přejděte na záložku „Kontakty“.
>>> 3.Klávesou TAB přejděte na tlačítko „Nový kontakt“ a to
>>> stiskněteklávesou
>>> MEZERNÍK.
>>> 4.Klávesou TAB přejděte na tlačítko „Najít lidi“ a to stiskněteklávesou
>>> MEZERNÍK.
>>> 5.Napište jméno kontaktu a klávesou TAB přejděte do seznamuvýsledků.

>>> 4.Poté buďto klávesou TAB přejděte na odpovídající tlačítko(„hlasový

>>> 3.Nyní stojíte v editačním poli s titulkem „Zde napište zprávu“, do

>>> 4.Nyní stojíte v editačním poli s titulkem „Zde napište zprávu“, do