[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 01:02:59 CET 2019

citace:V prohlížeči se pohybujeme i po nadpisech a ve formulářích, to
skype při hře
si na prohlížeč nezvládá. a jaký odečítač používáte? a máte skype
maximalizován?
mám jaws 18 a po nadpisech, odkazech, edit polích mi normálně skype běhá.

Petr Vondrášek