[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Středa Leden 16 22:37:41 CET 2019

No nový skype se chová sice možná jako prohlížeč, ale jako nedokonalý
prohlížeč.
V prohlížeči se pohybujeme i po nadpisech a ve formulářích, to skype při hře
si na prohlížeč nezvládá.
Možná to vám mladým připadá geniální, já nový skype nesnáším a díky němu sem
silně omezil komunikaci.
Možná sem tím naplnil vizi mrkvosoftu.
Jindra.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Rastislav
Kiss
Sent: Wednesday, January 16, 2019 10:15 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Zdravím,

nie, tu, a ani u nikoho, koho poznám podobné problémy nenastali. Pravda,
nikto nepoužíval takú staručkú verziu Jawsu, ale pochybujem, že by to bolo
tým.

Prirodzene, je ťažké povedať, v čom presne je problém keď nevieme, čo na pc
presne robíte, toto vyzerá byť problém prístupu. Ako som už písal, Skype je
ponovom ako webový prehliadač. To znamená, že by ste sa mali vedieť v ňom
pohybovať šípkami nahor a nadol, vľavo a vpravo, presne tak, ako to robíte
na webovej stránke. Funguje Vám to?

R.K.

Dňa 16. 1. 2019 o 21:56 Petra Urbanová napísal(a):
> Dobrý den.
>
> Tak už došlo i na mě. I když jsem si aktualizovala starší verzi skypu, jak
sem dával odkaz pan Nedorost, tak mi to vnutilo aktualizaci na osmičku, nebo
skype ukončit.
> Abych řekla pravdu, mám z toho hlavu jak pátrací balón. To určitě zažil
každý, kdo na osmičku přešel.

> A jak se tu psalo o zkratkách jako při pohybu na internetu, tak éčkem na
editační pole se nedostanu, to mi nefunguje.

> Nevím, jestli se to tu řešilo, co mi vadí, že když píšu chat, tak Jaws 13
nic nevidí a nemohu si po sobě přečíst text, nemluvě o tom vrátit se o
nějaké slovo zpět a opravit chybu.