[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Středa Leden 16 22:15:07 CET 2019

Zdravím,

nie, tu, a ani u nikoho, koho poznám podobné problémy nenastali. Pravda,
nikto nepoužíval takú staručkú verziu Jawsu, ale pochybujem, že by to
bolo tým.

Prirodzene, je ťažké povedať, v čom presne je problém keď nevieme, čo na
pc presne robíte, toto vyzerá byť problém prístupu. Ako som už písal,
Skype je ponovom ako webový prehliadač. To znamená, že by ste sa mali
vedieť v ňom pohybovať šípkami nahor a nadol, vľavo a vpravo, presne
tak, ako to robíte na webovej stránke. Funguje Vám to?

R.K.

Dňa 16. 1. 2019 o 21:56 Petra Urbanová napísal(a):