[Fanda] Skype 8.34, dojmy a dotaz ohledně chatů

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Středa Leden 16 21:56:04 CET 2019

Dobrý den.

Tak už došlo i na mě. I když jsem si aktualizovala starší verzi skypu, jak sem dával odkaz pan Nedorost, tak mi to vnutilo aktualizaci na osmičku, nebo skype ukončit.
Abych řekla pravdu, mám z toho hlavu jak pátrací balón. To určitě zažil každý, kdo na osmičku přešel.

A jak se tu psalo o zkratkách jako při pohybu na internetu, tak éčkem na editační pole se nedostanu, to mi nefunguje.

Nevím, jestli se to tu řešilo, co mi vadí, že když píšu chat, tak Jaws 13 nic nevidí a nemohu si po sobě přečíst text, nemluvě o tom vrátit se o nějaké slovo zpět a opravit chybu.
Chat si po sobě mohu přečíst až po odeslání v seznamu chatů.
Je to starým Jawsem, nebo s tím máte problém všichni?
Asi se s tím nedá nic dělat, že?
Mám Windows 7 64 bit, Jaws 13 a skype 8.34.

Za odpověď předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová