[Fanda] Dotaz ke kódu k přihlášení na skype ver. 8 ve win 10

Úterý Leden 15 21:28:00 CET 2019

Neviem ako pri Microsofte, ale napr. Google má pri dvojfaktorovej
verifikácii neustále možnosť zaslať kód znova, nevidím dôvod, prečo by
to ms robil ináč.

Tieto kódy sú pritom jednorázová záležitosť, po uplynutí určitej doby sú
znehodnotené, takže keby aj ms chcel opäť overovať e-mail, čo si
nemyslím, že sa stane len tak, bude to opäť cez novo-vygenerovaný kód.

R.K.

Dňa 15. 1. 2019 o 20:10 Petr Vondrášek napísal(a):