[Fanda] Dotaz ke kódu k přihlášení na skype ver. 8 ve win 10

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Úterý Leden 15 20:10:48 CET 2019

nejspíše ne, tedy pokud sem správně pochopil, tak toto sloužilo jen k
ověření e-mailu a alespoň doufám, že pokud by bylo nutno kod znovu
zadat, tak zašlou nový, protože sem e-mail se svým kodem též vymazal a
dvakrát ti to přišlo nejspíše proto, že máš na jeden e-mail dva skype účty.

Petr Vondrášek