[Fanda] Dotaz ke kódu k přihlášení na skype ver. 8 ve win 10

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Leden 15 20:05:42 CET 2019

Zdravím na konferenci.

Teď tady asi budu vypadat jako blbec, nicméně přesto se zeptám na
následující dotaz.

Dnes ráno se mi skype ver. 8 opět samovolně odhlásil, ale při přihlášení se
na skype znovu tam byli ty informace o zabezpečení a chtělo to po mně kód
který jsem si nechal zaslat e-mailem a pomocí něho jsem se na skype
přihlásil znovu, jenže asi nedopatřením mi přišli dva maily od microsoftu,
každý s jiným kódem.

Ale já jsem ten druhý mail s tím druhým kódem vyhodil, protože už jsem byl
přihlášený díky tomu kódu v prvním mailu, protože ten přišel dřív.

Chci se zeptat pokud mě skype se opět samovolně odhlásí bude nutné kód do
skype znovu zadávat nebo ne?

Verze win 10 profesionál 64 bit.

A kde ve skype zjistím jakou mám konkrétně verzi?

Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný večer.

Radek štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz