[Fanda] skype 8 a ukladani přijatých souborů

Úterý Leden 15 18:50:44 CET 2019

Ale kedysi to určite nešlo, lebo to bol jeden z hlavných argumentov
určitých ľudí, ktorý ani za nič nechceli prejsť na sedmičky, Skype vtedy
používal cestu niekam do app-data. Je možné, že to v niektorej desatinke
rozbehali, takéto drobnosti v hlave nedržím. Skôr či neskôr to ms aj tak
odstrihne a už nepôjde sťahovať vôbec.

R.K.

Dňa 15. 1. 2019 o 18:02 Petra Urbanová napísal(a):