[Fanda] miranda ng win 10 nechapu hlasku

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Leden 15 15:45:41 CET 2019

Asi je nejaký problém s prihlásením na FB. skúsil by som sa prihlásiť
cez prehliadač. Pravdepodobne FB vyznve na zmenu hesla. Tak to aspoň
bolo u mňa.

Dňa 14.01.2019 o 18:28 Petr Vondrášek napísal(a):